جت شست وشوی استنلس استیل برای شستشوی 360 درجه داخل مخازن چیست؟

شست و شوی 360 درجه داخل مخازن به روشی اشاره می‌کند که داخل مخازن با استفاده از جت شست و شو با فشار بسیار زیاد آب به‌طور کامل شسته می‌شود. هدف از انجام این کار از بین بردن آلاینده و کثیفی‌های باقیمانده است. در این فرآیند حتماً باید از فشار بالایی استفاده شود تا هرگونه تجمع کثیفی و آلودگی و همچنین دیگر مواد و سیالات باقیمانده بدون مشکلی از بین بروند.

تمامی مخازن باید به صورت دوره‌ای مورد شست وشو قرار بگیرند تا هرگونه رسوب، لجن، آلاینده و مواد باقی‌مانده در مدت استفاده حذف شوند. تعداد دفعات شست وشو به کاربرد مخازن در صنایع مختلف بستگی دارد؛ برای مثال، در صنایع غذایی و دارویی، مخزن‌ها باید بعد از هر بار استفاده در انتهای روز به طول کامل شسته شوند.

چرا باید از جت شست وشوی استیل استفاده کرد؟

مهم‌ترین دلایلی که شما باید از جست شست وشو استفاده کنید، شامل موارد زیر است:

  • سرعت بالا در شست وشوی جت شستشو باعث می‌شود تا هزینه و زمان شستن کاهش پیدا کند.
  • از بین بردن تجمع آلاینده‌ها و ذرات اضافی به راحتی امکان‌پذیر نیست؛ در صورتی که با فشار بالای جست شست وشو امکان حذف انواع تجمع به راحتی وجود دارد.
  • در صورتی که داخل مخازن، مورد شست وشو قرار نگیرند، بعد از مدتی سطح داخلی آن‌ها، براق بودن خود را از دست می‌دهند. علاوه بر این تجمع آلاینده بر کیفیت سطح تأثیر گذاشته، باعث کاهش طول عمر آن‌ها و ایجاد خش و ترک خواهد شد که بهترین فضا برای رشد انواع مواد میکروبی هستند.
  • استفاده از جت شست وشو بسیار راحت است و به کمترین کار انسانی برای انجام نیاز دارد.
  • هرگونه کثیفی از جمله روغن، لکه‌ها، زباله‌ها و کثیفی‌های سخت روی سطوح با استفاده از فشار قوی آب از بین خواهند رفت.

کاربردهای گوی جت شست وشو

جت شست و شو از مهم‌ترین تجهیزات استیل است که در صنایع مختلفی مانند صنایع نفت، گاز، معدن، خودروسازی، ماشین آلات، کشاورزی و غیره به کار می‌رود. در ادامه مهم‌ترین کاربرد جت شست وشو را نوشته‌ایم:

  • از بین بردن زباله‌ها و لکه‌های سخت روی بدنه خودرو
  • شست وشوی مکان‌های عمومی مانند پارکینگ‌ها، میدان‌ها، چمن‌ها و معابر به منظور از بین گردوغبار و انواع زباله‌ها
  • شست وشوی نمای ساختمان

اما مهم‌ترین کاربرد جست شست وشو، پاک کردن مخازن به منظور از بین بردن مواد باقیمانده یا دیگر ذرات بعد از استفاده و به صورت دوره‌ای است. شستن مخازن در صنایع حساسی و بهداشتی از جمله شیر، لبنی، غذایی و دارویی اهمیت زیادی دارد. وجود ذره‌ای آلوده یا جرم به راحتی می‌تواند کیفیت محصول نهایی را تهدید کند. در حالت کلی، مخازن به کار رفته در این صنایع بعد از اتمام شیفت کاری در پایان هر روز باید کامل شسته شوند. در صنایع دیگر، بر اساس تاریخ تعریف‌شده، عملیات شستن مخزن انجام می‌شود؛ اما باید این کار حتماً انجام شود.

انواع جت شست و شو استیل

انواع مختلفی از جست شست و شو در بازار وجود دارند که شما باید بر اساس نیاز و شرایط خود، می‌توانید یک مدل را انتخاب کنید. در انتخاب مدل باید شکل، اندازه و ویژگی‌های هر جت شست وشو را به دقت بررسی کنید تا متوجه شوید که کدام یک می‌تواند نیاز یا خواسته شما را برطرف کند. البته باید ابعاد مخزن را هم در بررسی کنید. در بعضی مخازن نیاز به استفاده از چندین جت شست وشو است. نحوه اتصال جت‌های شست وشوی بیشتر به صورت جوشی یا پیچی است.

چند محصول مهم و باکیفیت بسیار بالا جت شست وشو عرضه‌شده در استیل پاسارگاد شامل موارد زیر است:

نکات خرید جت شست وشوی استیل

برای خرید جت شست وشوی استیل باید نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • ابعاد مخزن و محدودیت‌های استفاده از آن را در نظر بگیرید. بر اساس ابعاد و محدودیت‌ها است که تعداد و نوع جت شست وشو مشخص می‌شود.
  • هدف شما در استفاده از جت شست وشو چیست؟ به عبارتی چه نوع آلاینده و جرم‌ها باید از بین بروند. میزان سختی پاک کردن آن‌ها چقدر است؟
  • چندین نمونه جت شست وشو با آلیاژ متفاوت در بازار وجود دارند؛ اما شما بهتر است که از بهترین آلیاژها مانند 304 استفاده کنید. آلیاژهایی که مقاومت بالایی در برابر خوردگی و مواد اسیدی دارند.
  • میزان استفاده شما چقدر است؟ هرچه میزان استفاده بیشتر باشد، باید به دنبال جت شست وشو باکیفیت بالایی باشید.
  • به دنبال برندهای معتبر باشید. یکی از بهترین برندهای عرضه‌کننده محصولات مختلف جت شست وشو در بازار، برند ASSP (استیل پاسارگاد) است.

جت شست وشوی استیل یکی از مهم‌ترین تجهیزات استیل است که برای پاک کردن داخل مخازن استیل به کار می‌رود. در این مطلب سعی کردیم تا شما را با کلیات این نوع محصول استیل آشنا کنیم. جت شست وشوی استیل پاسارگاد یکی از بهترین نمونه جت‌های شست وشو است که با برند ASSP در بازار عرضه می‌شود. شما می‌توانید برای خرید و دریافت مشاوره با مشاوران استیل پاسارگاد تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *